ÄNTLIGEN HELG!

Dom här 2 veckorna som varit har känts som en månad, skolan har varit fruktansvärt trög o jag hel sinnesjukt trött... så jag säger det igen ÄNTLIGEN HELG!!
Jag började helgen med att ha telepatiska krafter med min moster.. hon skickade nämligen ett sms idag o frågade när jag slutade.. så jag ringde upp henne inte bara för att hör vad hon ville utan även höra om hon ville gå o fika, det hon ville va att gå o fika ngnstans oxå!!! :;P

menmen hon var barnvakt o skulle bort så jag gick till lilla-mari o köpte lite fika o gick sen till mosteroster johanna...alltdid lika trevligt att träffa henne.


Vill dit igen.. like now! ;D <3

moster Johanna o mami <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0