Helt ok

Det gick bra på trivselkvällen, jag skämmde inte alls ut mej, tror jag iaf. Menmen det var jätteroligt att dansa igår :D
Idag har jag varit o flamsat i skogen.. Jag, Evelina och Carolina har gjort våran reklamfilm för APELSINER, det var jätteroligt och jag hoppas vi fick med allt vi behövde så det blir värt min onda hals som jag har nu och myggbetten jag fick. JA ni läste rätt MYGGORNA LEVER FORTFARANDE!!!!! Usch säger jag bara åt myggor.

18/7

Beachparty utan beach, fast poolen var då lika kall som havet

Men jag badade! XD


Ledarna kunde bjuda på sej, vilket var roligt. Här dansar dom på taket.


2 av dom 40 spanjorer som var i fotbollsgruppen


Kvällen spenderades på stranden vid Brighton Pier med ett finskt gäng, vi var även en vända på Burger King.


Jenny, kvällen efter (alltså 19/7) då vi var med samma finska gäng på sussex.


Kommentarer
Postat av: Dania

Jag MÅSTE få se apelsinernas reklamfilm :) lägg den på bloggen :)

2010-10-01 @ 11:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0