8h

Helt underbart, vaknade i morse o var hyfsat utvilad, sov hela, otroliga 8 timmar i natt.
Dagen har varit lugn. samhälls, biologi, engelska o matte var det enda jag hade.. så jag kom hem 15.15 vilket uppskattas.
Nu ska jag försöka vara ute i tid o börja plugga till det lilla engelskaprovet i ska ha nästa torsdag + att jag verkligen behöver lära mej matten, wtf menas med rationella uttryck o polynom!! har hållit på me sådant  sen skolan började o jag fattar fortfarande ingenting.. jag blir tokig!
Någon som kan förenkla detta åt mej   2x  -  x     ?!?!
                                                           x+√3  x-√3


Bilder från England

London Sightseeing + Stamford Bridge tour
   
Buckingham palace, Trafalgar Square och Big Ben + häst med vakt

Stamford Bridge ( Chelseas hemarena)

Dom finska grabbarna + en swede
f.v. Jussi, Mikko, Daniel, Kristoffer, Ville, Ben, Teppo, Anton, Matte :D

Jutta, Jag o Jenny i deras reporterrum(minns inte vad det kallades)
  
Tänk om vårat omklädingsrum såg ut så här, Det skulle va nice!
  
Jag o Jenny

Cech, Cole, Carvalho, Granberg, Drogba och Kalou.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0