vettja!

Dagen har varit ,hmm, jag vet inte , jag inte säga dålig men jag har inte mått så bra så det har inte varit så roligt, yrsel o hosta är nog bland det värsta jag vet! min mage får kanske, förhoppningsvis lite mer muskler...
Jag har läst o varit ute på en promenad det är typp nästan allt jag har gjort idag.sorgligt,jag vet, men jag har inte orkat göra något annat.

Imorgon ska jag försöka orka med att titta på minstsyrrans fotbollscup o sen på kvällen gå å se hockey med moster, jag undrar bara hur jag ska orka med att stå i 3 perioder när jag knappt kunnat gå utan att hålla i mej i nått idag.. menmen det blir nog asroligt så jag lär nog orka det men jag lär nog vara död när jag kommer hem.


Dom här småbrudarna ska jag o se

Skitungen Maja granberg, min 13 åriga o minsta syrra.:P

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: WE :D låter awesome, men jag har en bräda och skor nånstans..bara hjälm...hm, det går inte att ha cykel hjälm va? :O

2011-01-10 @ 06:50:40
URL: http://lisafredrikamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0