Julklappar

Jag har nu lyckats slå in Mimmis julklappar och 2 vinflaskor som pappa ska ge bort, jag blev faktiskt nöjd, jag älskar att slå in julklappar och dom ska alltid bli så fina som möjligt. I afton ska jag o Mimmi träffas och byta julklappar, det blir SÅ roligt, jag älskar verkligen julen. Ikväll ska jag och mina systrar klä granen och jag ska slå in fler paket.

Igår satte jag äntligen ihop mitt lilla pepparkakshus, det blev lite snätt o skevt, men det ska dom väl bli.:)



Hare gött alla och GOD JUL <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fiina :D ge mig ditt lösenord så ska du få en ny design!! :d

2010-12-23 @ 18:24:13
URL: http://lisafredrikamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0