GOD JUL <3

God Jul, God Jul, God jul :D:D:D
Har dragit upp allt som låg i min julstrumpa, jag fick juleskum,clementin, en tandborste, reflex o boken Svart Ängel.
Varje familj har sina traditioner, våra är att kvällen innan duschar jag och mina systrar och får en ny pyjamas åsså klär vi julgranen. När vi går och lägger oss hänger vi upp julstrumpan.
Idag har jag ätit dopp i grytan till frunch och jag väntar nu på att duschen ska bli ledig. 1200 är jag i kyrkan som jag alltid har varit på julaftonen ( tradition att följa farfar o farmor dit, men nu är dom inte längre här men jag går ändå dit).


God Jul alla Ni underbara hoppas ni får det en nice dag <3 KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0